Paris i bilder

Hej alla!
 
Som jag nämnde i det tidigare inlägget så har jag varit sjuk och allmänt trött och klen. Men nu börjar det äntligen rätta till sig! Så nu kommer det lovade inlägget med lite bilder från Paris! :)
 
Den ståtliga Triumfbågen:
 
Sacre Coeur, den vackra kyrkan som står högst upp på kullen Montmartre:
 
 
Den otroliga utsikten från Sacre Coeur:
 
 
Besökte självklart Versailles:
 
 
Och Eiffeltornet såklart!!:
 
 
Lite utsikt från toppen av Eiffeltornet:
 
 
Jag på andra våningen av Eiffeltornet:
 
 
Besökte Louvren och fick se allt från Mona Lisa till gamla sarkofager! Riktigt häftigt:
 
Fick också se den maffiga katedralen Notre Dame:
 
 
Så, det var lite bilder från min resa! :) Det var som sagt en fantastisk resa full av upplevelser som jag kommer minnas resten av mitt liv! :D Hade grymt roligt!
 
Ha en underbar helg alla!!
 
//Sandra

Kommentera här:

Matbloggstoppen