Sol och värme

Nyss hemkommen efter en lugn kvällspromenad med äldsta systerdottern, så mysigt så. I måndags var jag på den stora stadsfesten grillnatta här i Bollnäs. Vi hade bokat bord på ganska nyöppnade O´learys. Jättefint var det därinne! Jag åt ingen mat där, men de andra tyckte det var god mat. Så om ni inte varit där än, kan det mycket väl vara värt ett besök. Annars har det varit lugna dagar efter arbetet, blir ganska så slutkörd utav att jobba i värmen. Men det är skönt, hellre det än isiga vindar och regn!
Mamma har åtagit sig projektet att måla min sänggavel som jag ropade in på auktion för någon vecka sedan. Hon är så snäll så. Jag är riktigt entusiastisk och längtar tills jag får se resultatet på fredag när jag kommer hem! Då kommer det också upp en bild här ska ni se! ;)

Nu när solen är som hetast kan det vara ett passande tillfälle att visa några bilder på brännor som gör att man aldrig vill vistas ute i solen igen, i alla fall inte utan att smörja sig! Det gör så ont och kan bara ana hur det ska svida..

 
 
 
 
Checka in alla bilderna här:
http://www.veckorevyn.com/LOL/brannorna-som-gor-att-vi-aldrig-mer-vill-vistas-i-solen-Det-gor-ONT-att-titta-pa-det-har

//Sandra

Kommentera här:

Matbloggstoppen