Lite varmt

Blev aldrig att jag åkte in till Bollnäs på cruising igår, orkade helt enkelt inte. Sedan var det så skönt och bara vara hemma under en hel dag. Sov ganska dåligt inatt då det var väldigt varmt hela natten tyckte jag. Vi har alla fläktar på i hela huset och ändå är det så väldigt varmt inne. Vet inte var jag ska ta vägen snart. Tror jag går ned till källaren och kyler av mig en sväng, skönt att man kan göra det i alla fall ;) Men annars klagar jag inte, det är sommar och då ska det vara varmt, det är bara att man inte orkar göra någonting. Är fortfarande sugen på skrivmaskinen som jag såg på loppisen igår, om den finns kvar idag så kanske jag slår till, vi får se!

Hittade en superhäftig sida tidigare med så otroligt vackra bilder. Människorna är så fruktansvärt duktig på att måla så att det nästan blir småläskigt. Detta är en bild från den sidan, den till vänster är alltså ett foto och det till höger är det målade. Sjukt ju! Fotograferat av Marteline Nystad, sedan är det illustrerat av någon som heter Monica Lee.
 
Illustrerat av Monica Lee. Grym!

Lite senare blir det till att åka upp till Bollnäs igen då hela veckan, så ska börja packa lite smått nu. Ha en bra söndag alla!

//Sandra

Kommentarer:

1 Agnes:

skriven

Shit, vad bra dom är?!!!

Svar: Ja, det tyckte jag också! Helt otroligt, Monica Lee är ju grym! :O
Sandra

Kommentera här:

Matbloggstoppen