Skänken är klar!!

Den som väntar på något gott.. :) Jag vet att några av er är nyfiken på hur min skänk blev nu när den är målad och klar. Den blev vit i alla fall! Och vilken skillnad att ha denna i rummet istället för den svarta bänken jag hade tidigare, blev mycket mysigare och trivsammare :) Fast det förstod jag nästan att det skulle bli. Supernöjd i alla fall och vill tacka mamma och Roland som hjälpt till! Och nu äntligen kan ni få se resultatet! ;)
 
Här håller jag på och målar litegrann:

Det färdiga resultatet, det är lite stökigt då den nyss kommit på plats och sedan har jag inte så jättestor plats i mitt rum så den är liiite inklämd, men det funkar så bra för mig så! :)
 
Annars är det ju sista dagarna nu på sommarjobbet då, tråkigt men så är det ibland.. Bjöd i allafall arbetskamraterna på lite Banan kola paj igår och det blev en hit! De verkade tycka om det allihopa som smakade och den blev uppäten i alla fall ;) Kan dela med mig av receptet här sedan, inte så avancerat men gud så smaskig och god den blir, försvinnande god som de sade på jobbet ;) 
 
Har haft tur och fått vackra soldagar nu och det är så fantastiskt skönt att få vara ute och arbeta då, solen värmer lagom och luften är frisk med svala vindar. Härligt det :) Såg tranor igår som samlade ihop sig och snart flyger de nog till varmare breddgrader, är lite vemodigt tycker jag då det blir så tyst när fåglar och sånt försvinner nu, men då är det också så mycket mysigare när de kommer tillbaka till våren! ;)
 
Nej, nu ska jag duscha och göra matlåda och packa lite då jag ska sova hos systeryster imorgon.
 
Ha det alla!
 
// Sandra
 

Kommentera här:

Matbloggstoppen