Mamma kan fixa

När jag kom hem igår så överraska mamma mig med lite grejer som hon fixat. Allting hade blivit så fint och jag är verkligen super nöjd. Hon hade ju bland annat måla min sänggavel, men hon hade visst också målat en stol och en lampa till mig, samt ordnat ett bättre skrivbord till mig där jag kan sitta och skriva! Hon ä ju för go.

Sänggaveln är som sagt för stor för min madrass så just nu är det provisoriskt, det får fixas vid ett annat tillfälle, huvudsaken är att jag sover skönt i den och det gör jag! Invigde den igår kväll och jag sover som en prinsessa! :)


Mamma hade sen också köpt turkos sprejfärg och sprejat en lampfot och en stol samt klätt om stolen med blommigt tyg och en spetskant runtom. Blev hur bra som helst tycker jag!
 
 
Här är min mysiga skrivhörna och jag har nu fått större skrivyta :)
 
 
Ha det bra!
 
//Sandra
 

Kommentera här:

Matbloggstoppen