Måla, måla och måla!

Måla måla och åter måla, så har min lördag sett ut princip :) Jag och mamma har turats om att måla min skänk som jag hämtade i söndags, så nu är den klar! Efter lite småfix och lösningar så står den nu i mitt rum! Bild kommer i ett senare inlägg! I promise :)

En vecka kvar på sommarjobbet nu, tiden går ju så fort! Vill stanna den ibland för att hinna ikapp känns det som, det är annorlunda att arbeta ute nu, temperaturen har förändrats. Solen värmer inte lika mycket, vinden är kallare. Det är inte lika många fåglar som cirkulerar omkring och kvittrar. Vi vet alla vad som är på gång... Jag kan bara hoppas att hösten blir mysig. Med med vackra soldagar, röda och gula löv som lyser upp träden... Håller tummarna :)

I torsdags sov jag hos min ena bror och hans sambo, de som nu flyttat till ett hus som de hyr. Jösses vad mysigt vi hade det! Jag sov jättebra i deras gästrum och det var så fantastiskt fint att få uppleva den vackra utsikten från köksfönstret. Då de bor ganska högt uppe på en kulle så får man en storslagen utsikt över sjön :) Kan ju inte bli bättre! Där kommer de trivas, det är jag säker på.

Nej, nu ska jag kanske slå på en film och bara mysa bland alla värmeljus i denna ruggiga lördagskväll. Hoppas alla ni där ute har en bra helg!

Bjuder på en bild på mig från en väns vackra bröllop som jag var på för nu exakt två veckor sedan :)

//Sandra

Kommentera här:

Matbloggstoppen