Freak

Det är lördag och halva augusti har gått, jösses vad tiden rusar fram. Jag har redan märkt hur hösten smyger sig fram sakta men säkert för var dag. Lite mysigt är det också, att man kan ta på sig en stor stickad tröja, mysa under en filt och tända ett ljus och läsa en bok. Denna helg blir det att ta det lugnt och bara vara. I morgon ska jag iväg en sväng till Bollnäs och hämta en skänk som jag köpt! Äntligen hittat en fin skänk som jag vill ha så jag kan byta ut den mörka svarta byrå jag har nu. Funderar på om jag ska måla den vit eller turkos bara, hade varit hätfigt med turkos, men tror inte materialet är det bästa för det så det blir nog att sprejmåla den vit. Kommer väl upp en bild här så småningom :)
 
Ville passa på att hylla Molly Sanden också, hennes senaste låt är grym. Speciellt för budskapet hon vill ge med den, både videon och låten är klockren och även om jag inte lyssnar på henne annars så har jag fastnat för denna. Ni som ännu inte sett videon eller hört låten så gör det:
 
 
Nu ska jag nog duscha och göra mig i ordning för tänkte gå ned till Silverbocken (Byns restaurang ;))
 och äta lite gott. Ha en fin lördag allihopa, njut av livet. Och med en tanke på Molly Sandens låt, försök älska er själva, det är svårt. Tro mig, jag vet. Det kämpar jag med varje dag, men en dag så :)
 
 
 
//Sandra

Kommentera här:

Matbloggstoppen