Borta bra men hemma bäst

Är hemma igen då efter en hel vecka i Bollnäs. Skönt att få sova i sin egna säng, speciellt när jag fick sova med min nyfixade sänggavel! Även om min madrass inte passar just nu och det ser lite knasigt så är jag nöjd, det funkar just nu. Lovad bild kommer lite senare. Idag verkar det bli lika varmt som vanligt, och visst är det skönt. Det är ju sommar hörni! Sitter och lyssnar på Ted Gärdestad för kärlekens skull och det kan inte bli härligare.

Jag älskar ju att fotografera och katter är ett av mina favoritmotiv. De blir så vackra på bild med alla deras färger och teckningar. Så när jag sov i systers hus passade jag på att fota två av hennes missar. Här kommer någon bild:

 
 
 
 
 
 
Nej, nu ska jag fixa lite saker och bara njuta av att det är lördag! Hörs lite senare :) Ha en bra helg!

//Sandra

Kommentera här:

Matbloggstoppen