Äntligen fredag

Så det är fredag, och jag är hemma och får sova i min egna säng igen! Myste på lite efter jobbet och åkte till pappa och grillade lite, kom hem ganska sent så nu har jag bara slappat lite då jag är ganska så trött. Blir väl till att sova snart, imorgon väntar en fullspäckad dag, roligt och spännande! Skriver mer om det imorgon :)

Hittade en söt och rolig artikel för någon dag sedan och tänkte dela med mig lite av den, har ni någonsin tänkt att ni har ställen i ert hem som är värdelösa? Nu visar katten motsatsen! Så gulliga bilder så det inte är sant:

”Ljus sekelskifteslägenhet med helt vanliga och tomma hörn, härliga ytor bakom elementen och oväntat mycket plats uppepå dörrarna. Hyrs ut möblerad, soffan är ett extra plus med utrymme både, på, mellan och under soffkuddarna.

Här är platserna som du inte trodde hade något värde - men som katten skulle söka efter på Hemnet om det gick ;)"

Det lilla oanvända hörnet på nattduksbordet.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
På riskokaren..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Eller varför inte trappräcket
 
Platsen mellan soffkuddarna??
 
Kontorsstolen, men inte på sittytan
 
I sodastreamern
 
Mellan två stolsarmstöd
 

Så härliga bilder!

Ha en bra helg nu då allihopa, för det ska jag ha! :)

//Sandra

Kommentera här:

Matbloggstoppen